Focus op taxaties
De branche voor taxaties verandert continue en nieuwe regels worden regelmatig geïntroduceerd. De meeste wijzigingen leiden tot een hogere kwaliteit van het taxatierapport, echter sommige wijzigingen gaan ten koste van een verhoogde overhead.
Door deze verhoging in overhead heeft u minder tijd om te taxeren.
Maatwerk levert taxateurs complete oplossingen om zich te kunnen focussen op het taxeren door hun administratie over te nemen.
Onze innovatieve digitale oplossingen verlagen op slimme wijze uw administratieve werkdruk en daarnaast bieden we een centrale helpdesk voor al uw vragen en die van uw klanten.
Digitale oplossingen
Ons doel is om de nieuwste technologie te gebruiken bij het optimaliseren van de processen en zo een veilige omgeving te bieden waarin u kunt werken.
Maatwerk heeft unieke oplossingen bedacht om het end-to-end proces voor alle partijen te verbeteren.
We verzorgen een platform waarin u, de klant en geldverstrekker de volgende zaken kunt regelen: een taxatie aanvragen, de digitale ondertekening van de opdrachtvoorwaarden, het aanbrengen en ophalen van de stukken, de automatische facturatie en het online debiteuren beheer.
Ons platform is een veilige, cloud gebaseerde oplossing welke beschikbaar is via onze mobiele app of Extranet.
Financiële oplossingen
Maatwerk heeft een systeem gemaakt om voor u tijdens het taxeren alle financiële aspecten uit handen te nemen. Van start tot finish kunt u en uw klant zeker zijn van een vloeiend financieel proces.
We beginnen met een volledig digitaal systeem voor de accordering van de taxatie-vergoeding, welke is opgenomen in de opdrachtvoorwaarden en EVS-proof is.
Op een digitale wijze kunt u met behulp van een geautomatiseerd facturatie systeem en met één druk op de knop factureren. U heeft vrijwel geen administratie.
Vanaf nu behandelen wij de betaling van uw factuur en leveren uw klanten faciliteiten zoals iDEAL. We verzekeren dat uw factuur op tijd wordt betaald, ongeacht of de factuur is betaald.
Helpdesk voor uw cliënten
Directe beschikbaarheid is erg belangrijk voor uw klanten. Het kan leiden tot een hogere klanttevredenheid en een verhoogd aantal vervolgopdrachten. Helaas is het niet altijd mogelijk om op alle tijdstippen beschikbaar te zijn.
Wij zijn gespecialiseerd in het aanbieden van helpdesk oplossingen aangepast aan uw bedrijf. We bieden u en uw klanten 24x7 beschikbaarheid door middel van telefoon, e-mail, live chat, persoonlijke login en mobiele apps.
Vanzelfsprekend zorgen we ervoor dat uw klanten op professionele wijze worden behandeld. Om deze kwaliteit te benadrukken zijn we vrijwillig ISO 9001 gecertificeerd.
Wilt u uw dienstverlening verbeteren, maar de vereiste overhead verlagen? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie.